Välkommen, Gäst
Användarnamn: Lösenord: Kom ihåg mig
ÖVRIGT

ÄMNE: Forum för alla??

Forum för alla?? 6 år 2 månader sedan #316

• Thomas
  • Thomas Profilbild
  • Ripas Vänner
Jättekul med forum där alla kan skriva vad dom vill, lägga in bilder mm.
Nu har jag ett antal gånger fått påminnelse via mail om att jag har PM på forumet, men när jag kollar finns det inget där!!
Skumt...
Eller är det så att man måste vara klubbmedlem för att kunna läsa sina PM??
Administratören har stängt av anonyma inlägg.

Forum för alla?? 6 år 2 månader sedan #317

Thomas skrev:
Jättekul med forum där alla kan skriva vad dom vill, lägga in bilder mm.
Nu har jag ett antal gånger fått påminnelse via mail om att jag har PM på forumet, men när jag kollar finns det inget där!!
Skumt...
Eller är det så att man måste vara klubbmedlem för att kunna läsa sina PM??

Jag skulle tro att det är så, jag har också fått en del mail som påpekar att jag har PM, men jag har ingenstans att kolla på PM...

Jag har bollat över frågan till Anders, så kanske han kikar på varför det blir så.
/\/\vh // /\/\r J.

Forum för alla?? 6 år 2 månader sedan #318

• mats erlandsson
  • mats erlandsson Profilbild
  • Administratör
  • Arbetar som säljcoach på Unilever Ice cream
Mats J skrev:
Jag har bollat över frågan till Anders, så kanske han kikar på varför det blir så.

Hej!
Jag är väl inte den som borde svara på denna fråga :) , men då svar med tystnad (uteblivet svar) ofta tolkas som att ingen bryr sig, svarar jag ändå. Det kommer säker ett bättre svar snart.

Jag vet att Anders sliter sitt hår för att försöka komma på en lösning av detta problem, det finns tydligen massor med datarobotar som registreras på sidan, hur många?
Det vet Anders som får ett mail till sin dator var gång detta händer, vill minnas att han får ca 50 spam-mail om dagen.

Anders nämnde några förslag på lösning av detta, det är några veckor sedan vi pratade om detta, så jag vet inte vad som skett sedan dess.

Aktiviteten på vårt forum är inte överdrivet hög, därför är det klart som ”korvspad” att vi vill få inlägg och kunna skicka och få PM från våra ”forummedlemmar” vilka vi kallar för Ripas vänner!

Med förhoppning att vi snart får ett bättre svar.

Mvh
Mats
Ingenting är omöjligt, det omöjliga tar bara lite längre tid!
Senast redigerad: 6 år 2 månader sedan av mats erlandsson. Orsak: rättat stavfel

Forum för alla?? 6 år 2 månader sedan #319

• anders nordahl
  • anders nordahl Profilbild
  • Administratör
  • Jobbar som tekniker inom radiokomunikation
Hej Allesammans

Ska ta hem husvagnen nu till helgen. Efter det ska jag ta ett rejält tag i detta problem. Men är rädd att det lätt blir en 20-30 timmar med googlande testande och kanske eventuellt byta ut en del.

Det finns idag en nyare Joomla kärna som förmodligen är bra mycket bättre. Men som det är just nu så finns inte de där veckorna lediga som behövs för att få till allt.

Men helt klart så är det vår målsättning att fixa allt så snart som möjligt.

Problemet ligger i min inkorg ska ta det så fort tid finns.

Mvh Anders
Du får aldrig en andra chans att göra ett bra första intryck!!!

Forum för alla?? 6 år 2 månader sedan #320

Ingen panik Anders.

Personligen klarar jag mig fint utan PM, men jag tycker det är lite synd om där är någon som försöker komma i kontakt med mig och tycker att jag är en nonchalant jäkel som inte svarar...
/\/\vh // /\/\r J.

Forum för alla?? 6 år 2 månader sedan #321

mats johnsson skrev:
Ingen panik Anders.

Personligen klarar jag mig fint utan PM, men jag tycker det är lite synd om där är någon som försöker komma i kontakt med mig och tycker att jag är en nonchalant jäkel som inte svarar...

Du är en rätt nonchalant jäkel Mats som inte svarat på mina 67PM jag skickat till dig. Dom kommer som röksignal i eftermiddag istället....
/Snickar´n
Moderatorer: anders nordahl
Sidan laddades på: 0.187 sekunder